X
تبلیغات
رایتل
سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386
بسیاری از خریداران دریافته اند که شیوه انتخاب محصول بسیار گسترده و ممکن است آنان را غوطه ور سازد.

جهت راحت تر نمودن امر خرید، نیاز به روشهای جدید خرید و فروش اینترنتی online است که در آژانس های online مانند واسطه هایی بین مصرف کننده ها و فروشنده ها تلاش می کنند خریداران را به بهترین وجهی در خریدشان کمک کنند، اساس کار آنها مبتنی بر مدل C2B می باشد.

برای اینکه مدل این آژانس های فروش به سوددهی منتهی شود بایستی از یک استراتژی فروش استفاده نمایند. مانند Priceline که خود را با این استراتژی تطبیق داده است.