Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

C2A

مدل تجارت الکترونیکی C2A هنوز پدیدار نشده است.
ولی به دنبال رشد انواع B2C و B2A، دولت ها احتمالاً مبادلات الکترونیکی را به حیطه هایی همچون جمع آوری کمک های مردمی، پرداخت مالیات بر درآمد و هر گونه امور تجاری دیگری که بین دولت و مردم انجام می شود، گسترش خواهند داد.
نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه.ب یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://bia2alachigh.blogfa.com/

سلام دامون عزیز.

من قبلا هم با شما آشنا شده بودم و مرسی از اینکه بازم اومدید.

میدونید بیشتر شعر ها ومتن هایی که اینجا مینویسم مال شاعرای گم نامیه که حالا دیگه واسه ما مشهورند و نامی.

من دارم یه کتاب شعر چاپ میکنم واسه همین فعلا نمیتونم از شعر های خودم واستون بفرستم.
انشالله وقتی کتابم چاپ شد حتما یه جلدش رو تقدیمت میکنم.


مهم نیست تو چه کسی هستی ، ولی می توانی و باید تمام تلاش خود را برای استفاده از تمام امکانات زندگی ات خرج کنی . هیچ کس نمی تواند تو را زمین گیر کند و هیچکس هم قدرت چنین کاری را ندارد جهان برای تو پر از فرصت است . امروز را روز شکار فرصت هایت قرار بده و از همین الان برای شکار اقدام کن . تو لیاقت بهترین ها را داری و تنها کسی هستی که مطمئناً می توانی این بهترین ها را بدست آوری.



بازم جای پات رو توی وبلاگم بذار . همیشه عاشق باشید.

راستی وبلاگت خیلی جالبه . آموزنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد