Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

تمایل به فرار

زندگی در گذر است

همچو ماهی در آب

همچو یک تشنه به دنبال سراب

همچو یک قطره در اندیشه رود

من چه بی تابم باز

باز هم وسوسه و عشق و تمایل به فرار

باز هم روشنی صبح و امید پرواز

تا فراسوی افقهای بلند

تا بدانجا که نگنجد در وهم

تا خدا، تا احساس

تا رهایی ز تن و بند و جهانی غمساز

تا همانجا که در آن خواهم خفت

تا ابد نرم و روان چون یک یاس

۸۴/۸/۲۸ ساعت ۹.۰۴ صبح

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ق.ظ http://onsky.blogsky.com/

سلام
یک بار خوندم ، اما مطمئنم چندین بار دیگه این شعر رو می خونم و در ذهن می سپارم . حقیقتا زیباست و ...
( باز هم روشنی صبح و امید پرواز )
بی نظیره
برات آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی میکنم
التماس دعا

ممنونم یک دنیا
وبلاگتو دیدم
خیلی عالی بود
ارتباطمون قطع نشه ها....
شاد باشی و سربلند

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://onsky.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی
خوشحال میشم اگر درباره ی دل نوشته های این حقیر ، نظر هم بدی
منتظر مطالب جدید شما هستم
باز هم ممنون


سلام
امروز یه شعر تازه گفتم
شعر که نه
به قول شما دل نوشته......
صدای آب

صدای تو همسان آن کوچه پر هیاهو....
پر از شعر و اندیشه عاشقانه ست
صدای تو مانند رودیست آرام و روشن......
پر از گل، پر از رمز و راز شبانه
و من در تقلای نوشیدن جرعه ای از صدایت
سراپا خیالم، سراپا امیدم....

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام
شعر زیبا و دلنشینی ست، شما کتاب هم دارید؟

و من در تقلای نوشیدن جرعه ای از صدایت
سراپا خیالم، سراپا امیدم....

جدا قشنگه ..
در ضمن خوشحال شدم دیدم بعد از مدت ها وبلاگتون به روز شده.
شاد و سربلند باشی

سلام
خودتونو معرفی نکردید
کتاب خیر .....
اما یکی از دوستانم پیشنهاد کرده در کتاب شعر جوان یکی از شعرامو بفرستم واسه تایید
تا ببینیم چه پیش خواهد آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد