Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

Damoon

وبلاگ یک مهندس صنایع

آدرس جدید

http://www.tagged.com/dnozari

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
وبلاگ جدیدتون مبارک ، فضای خوب و قشنگی داره

من برگی هستم از یک داستان
داستانی ناتمام و ...

سلام
سلامی به بلندای ماهتاب و سپیده
همه با هم برگ های داستان ناتمام زندگی هستیم
برخی برگ ها پرمحتوا و برخی بی برگند......
برگی از داستان زندگی نام زیباییست برای تو غریبه آشنا
شاد باشی و سرافراز
چون بنفشه در کوهساران
دامون

سحر یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
از خواندن جملات زیبایت لذت بردم و اما... شرمنده هم شدم.
قصد نداشتم در قالب یک خواننده ی غریبه و بی نام و نشان برایت بنویسم. اسم و فامیل من همانی است که در ایمیلم هست . اما حدودا یک سال است که به دلایلی نام دیگری ( سحر) برای خود انتخاب کرده ام (حکایت این تغییر نام مفصل است).
من از طریق وبلاگ نگاه من ( عابد) ، با شخصیت وارسته و وبلاگ زیبای شما آشنا شدم و از این آشنایی خوشحالم .
شاد باشی

خواهش می کنم.
شما بزرگوارید.
شخصیت وارسته و ... اینجور حرف ها رو که من نمی دونم اما به هر حال خوشحالم.
عابدین از دوستان بسیار صمیمی من است. او لایق این توصیفات است من که ........
شاد باشین و خوش سحر خانوم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

ای دلبر ما مباش بی دل بر ما
یک دلبر ما به که دو صد دل بر ما
نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما
یا دل بر ما فرست یا دلبر ما
(ابو سعید ابوالخیر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد